Värsta paret

Hörde en så sjukt kul sak på radion idag. Eller kul och kul, men jag skrattade typ ihjäl mig. Äsch ska förklara.

På relationsrådet i P3 idag började dom diskutera vilket som var det värsta paret. Dom var ju väldigt överens om att det är när ett par avslutar varandras meningar, säger jämt "vi tycker", "vi gör", att dom inte längre är någon individ utan flytit ihop till en och samma person. Paret ska alltid prata om hur bra dom har det och bla bla bla. Men egentligen har dom någon står konflikt mellan sig men det enda dom gör är att prata bebisspråk(!) för att det inte ska verka så farligt. Och värst när dom pratar bebisspråk offentligt. Och avslutningsvis jag citerar: Ett sånt par måste ju ha ett allvarligt problem!

Haha, vet ni varför det är så kul? För jag vet ett par som är exakt så här! Tänker inte nämna några namn. Men tror det är fler som känner igen det här. Hehe. Inget illa menat.

Kommentarer
Postat av: daniel

hahahaha, jag hoppas vi tänker på samma:D

2008-10-02 @ 22:53:24
Postat av: emmy

haha det tror jag nog vi gör ;)

2008-10-03 @ 10:40:12
URL: http://poesiemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0