Vita tänder

Första blekningsprocessen av mina tänder var i natt. Gjorde det ont? Ja! Blev det någon skillnad? Nej!
Men det tar visst några gånger innan det syns någon skillnad. Men asså det gjorde ju så sjukt ont, är stolt över mig själv att jag klarade det och att jag lyckades somna. Men jag lipade nästan.
Nu ska jag hålla på så här några nätter, längat tills jag får vackra vita tänder!

På tal om natten drömde jag att jag blev totalt rådumpad av Wille. Det var fruktansvärt och han satte igång att ragga på andra tjejer direkt och jag mådde så sjukt dåligt. Fick inte ens veta varför han gjorde slut. Och i alla drömmar jag drömde sen så var inte vi ihop längre.
Nu vågar inte jag träffa honom ifall drömmen skulle slå in. Mådde ju till och med dåligt på morgonen för det hade känts så verkligt. Förutom då att i drömmen så hade jag käkat leverpastej, och det skulle aldrig hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0