Blondin vs. utlänning

Jag skulle kunna mörda. I alla fall idag, då jag har pms och vet knappt vart jag själv är. Och den jag skulle kunna mörda är en viss människa på mitt jobb. Tänk er en tjock, 50-årig utlänning och mig en liten blond 19-årig tjej visa så starkt hat mot varandra att dom på andra avdelningen kan känna det i luften.
Vi skulle jobba ihop, vi skulle dela upp jobbet lika sa vår arbetsledare, en skulle inte bara få göra det jobbigaste arbetet. Men det funkade ju i fem minuter, sen blev ju han så trött och fick ont i magen av att göra det jobbiga. Jaha, så då fick tjejen med mensverk(!!!!!) göra det istället. Och sen helt plötsligt går människan iväg, hämtar en truck och börjar flytta på alla pallar, flytta dom så att jag inte kan få tag på dom saker jag ska ha i pallarna. Han ställer dom så tätt så inte ens en vandrande pinne kan ta sig mellan. Jag suckar högt så han fattar att han är dum i huvudet. Jag får flytta tillbaka pallarna och återgå till mitt arbete. Knarkade 785630 ipren för att inte svimma, svettlukten från gubben höll på att ta kål på mig. Han kastade onda blickar på mig hela tiden och jag kastar tillbaka. Jag tänkte inte ge upp den här fajten. Sen blev han tvungen att hjälpa mig med det jobbiga och när han hade hjälpt en stund så sprang jag till det lätta. Mohaha. Det kan du ha! Men han gav sig inte heller den satans gubben. Han kastade ner en grej med massa muttrar i på min sida av bordet och flinade åt mig. Jaha, då fick ju självklart jag plocka upp den för han gjorde ju inte det. Och lägga i nya muttrar fick jag med.
Sen när vi var klarar, utan att ha sagt mer än två ord till varandra på 6 timmar, var det dags att städa.
Gubben: Du får städa, jag orkar inte.
Så gick han.
Men va?!!!! Jag orkar inte heller!! Men jag fick ju göra det eftersom han stack.
Och sen när vi skulle banda våra pallar bad en man gubben att kopiera 10 flaggor. Så då försvann han och jag bandade pallarna och väntade på att han skulle komma tillbaka med dom. Efter 20 minuter fick jag leta reda på honom. Då hade han kopierat 100 stycken av fel sort!!!
Döda mig någon!

Om jag behöver jobba med honom igen, då lägger jag mig i pressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0