Borta med vinden

Så var ännu en helg borta med vinden. Första gången jag är hemma nu sen i fredags. Bor typ hos familjen Cook på helgerna, men jag trivs verkligen där. Är typ mitt andra hem lite.

Ska väl dra lite kortfattat vad som gjorts i helgen om nån är intresserad.
I fredags var jag hos Annie med lite annat folk. Vi hyrde en skitdålig film, kollade på hälften sen struntade vi i det och gick ut och gick istället.

I lördags var man helt slutkörd och sov till halv fyra. Bara blev så, var ju inte meningen. En hel dag typ borta, då blir man arg på sig själv. Sen på kvällen åkte jag iaf till Idas spökhus där det åts god mat och bananer med choklad, sjöngs även lite sing star. Daniel bröt nästan min handled när han blev rädd för Idas bil och jag grät hela vägen hem för att vissa var tvungna att berätta spökhistorier. Jag klarar ju verligen inte av det. Usch!

Idag följde jag och Wille med Tobbe till Jönköping. Blev ju inte mkt köpt men det var trevligt.
Nu har jag ont i huvudet så ska nog snart gå och lägga mig.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0