Bula

Nu är jag tillbaka från träningen. Har duschat och känner mig fräsch. Ska göra lite plätta innan Idol börjar, sen är det ju även Top Model. Men hallååå, jag vill veta vem det är som är transvestit!

En bula har börjat utvecklas i min panna. Jag råkade nämligen slå i det i klädskåpet när jag skulle lägga in min väska. Pinsamt? Ja! Speciellt när det står en naken tjej bredvid och jag säger nervös: Hehe, oj då. Tjejen kollar inte ens på mig och frågar hur det gick, och det gjorde så ont att jag nästan började lipa. Jag ville ha tröst! Men sen såg jag att det låg en rakhyvel på bänken bland hennes saker. Rakar man sig i sporthallen är man inte normal. Så det va okej att hon inte tröstade mig.

Jag tror dessutom att jag är allergisk mot en kines på gymmet. När han kommer i närheten nyser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0