Dumt

Det var dumt av mig att gå till jobbet idag. Jag mådde verkligen så dåligt och jag var så varm, så sjukt varm. Jag var nära på att ge upp flera gånger och gå hem. Men jag höll mig i skinnet och genomled hela dagen med nöd och näppe. Lite kul när jag kom på morgonen och chefen lägger sin hand mot min panna: Men du är ju inte klok, du har ju fortfarande feber!
Men jag känner att jag måste bevisa att jag vill jobba, när det är så nära gränsen att jag inte får.

Ikväll blir det mys med Jennie. Vi får väl typ tröstäta eftersom vi inte såg Coldplay igår, dessutom är Jennie också sjuk. Stackars oss!

Ska försöka att orka lägga upp bilderna idag så Johan blir glad på mig igen.

Kommentarer
Postat av: JOHAN

helt ok ursäkt stumpan! =)

2008-09-20 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0