Dystert

Det var dyster stämning på jobbet idag. Det var möte och chefen beträttade att jag skulles sluta och så där. Sen började alla applådera och skulle säga hur duktig jag varit. Jag måste ha varit rödare än en tomat, för jag var verkligen generad. Hur jobbigt som helst när ett helt företag tittar på en. Och sen sades det ju även att det går dåligt för företaget och att dom håller på att diskutera hur dom ska lösa det. Vilket typ betyder att fler kommer avskedas. Så alla var väldigt nedstämda på jobbet.

Något uppigande var väl mitt telefonsamtal från en viss Lukas igår. Eller Wille var det som ringde men han pratade jag ju knappt med. Bufab var på hockey och dom var fulla som svin. Speciellt Lukas. Han fick för sig att jag sydde en balklänning och att den 25 oktober skulle han bära mig på sin axel. Hmm. Dessutom talade han väl om Harrys, och det gör man bara om man är riktigt riktigt full. Han var besviken över att jag inte ska till Harrys ikväll. Mrn jag ska göra något mkt roligare! Jag, Jennie, Annie och Ida ska till Jkpg och festa. wille och några av hans vänner följer också med. Kommer bli kalas! Behöver att något roligt ska hända i mitt liv nu. Allt är typ ganska ganska så dystert annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0