Gubbar!

Kom hem från gymmet för en liten stund sen, har gjort plättor. Kan ju passa på att ge ett tips; vaniljsås på plättor är världens godaste. Hallonsylt och vaniljsås, inget socker eller nåt annat. Du kommer tro du är i paradiset!

Jag har blivit utsatt för ännu ett gubbäckel idag. På gymmet när jag skulle springa på den där maskinen, vad den nu heter, som det finns två av. Gubben avr på den andra.
Gubben: Den är upptagen.
Jag får plocka ur hörlurarna och ber honom upprepa.
Jag: Okej.
Jag börjar ju självklart gå därifrån.
Gubben: Jag skojar ju bara! Det ser du väl att det inte är nån på den.
Ja, det ser jag väl!!!! Men det står ju en dam och pratar med dig så tänkte att hon kanske vill ha den, det är väl inte så svårt att missuppfatta. Och om nån säger att nåt är upptaget så brukar det ju vara sant. Lögnäckelgubbe!
Så då ställer jag mig på maskinen och börjar springa.
Gubben: Du måste höja motståndet.
Jag: Ehh. Varför?
Gubben: Ha som mig, 48!
Jag: Nää. Jag vill ha det så här.
För det första är det ingen tävling. Jag har exakt den nivån jag vill ha. Och för det andra, när någon har hörlurar i sina öron så brukar det betyda att man inte vill prata med nån.

!!!!!!!!
Aggresiva inlägg idag. Och det finns en anledning varför, men nästa vecka. Då är jag glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0