I won't cry for yesterday

Det känns bättre idag. Det är inte bra, men bättre.
Ibland behöver man bara gråta. Iaf är det så för mig och Jennie.
Jag tänker för mycket. Jag hittar massa fel, på mig och på andra. Och ni kan ju gissa vem som blir mest utsatt. Wille, som egentligen är världens underbaraste människa.
Men jag känner mig ful, äcklig och tjock. Även fast jag vet att jag är smal och faktiskt ganska så fräsch. Jag vill bara höra att folk tycker om mig ibland. För ibland känner jag mig bara så ensam. Och just nu är det så mkt som går dåligt i mitt liv. Men jag vet att det snart kommer vända. Det kommer bli bättre.

Kommentarer
Postat av: E

EMMY JAG TYCKER OM DIG!

2008-09-29 @ 20:52:39
URL: http://ellenlindahl.blogg.se/
Postat av: daniel

jag tycker om dig och du är underbar!

2008-09-30 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0