Karamelkungen

Vi dog inte. Big Bang-experimentet fungerade. Eller Big Ben som det först stod på Aftonbladets hemsida. Hehe.

Ska snart träna, jag har blivit riktigt duktig på att hålla hälsan i bra skick. Tränar 4 gånger i veckan och äter bara onyttigt på helgen. Var bara tvungen att skryta lite.
Jag blir fundersam när jag ser en viss tjock tjej på gymmet bära en t-shirt med texten Karamelkungen på. Är det så att hon vill ha det som en förklaring för alla oss varför hon är så tjock så vi slipper fråga? Om nu inte detta är den enda t-shirten hon äger borde hon börja använda någon annan. En sådan tröja passar inte in på gymmet, det känns liksom pinsamt bara att titta på henne. Och man fnittrar lite när man ser henne jämte någon med en gammal träningströja från någon fotbollscup, och då tänker jag att hon har också varit på cup. En godiscup, och hon vann minsann. Sen skulle jag vilja säga till denna människa att det är jätteduktigt av dig att gå till gymmet(!) men det lär inte hända något om du bara står där och pratar med din vän samtidigt som du lyfter en 1-kilos hantel.

Oj, förlåt. Jag känner mig dum. Jag har inget emot tjocka människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0