Mitt namn är Tove

Jag tycker synd om Maria. Idag på jobbet skulle äckelgubben visa att han hade ont i sin tå. Så han tog av sig skor och strumpor och visade. Haha. Maria såg lagom nöjd ut.

Nu sitter jag här och försöker tova ut mitt hår, men det är omöjligt. Och Wille har rätt; Jag borde heta Tove.
Jag behöver nån som kan rädda mig. Någon som kan få mitt hår att bli normalt. Nej, det hjälper inte att klippa sig och alla frisörer säger samma sak; Det är för att det är självlockigt. Men jag känner mig faktiskt ensam om att ha så här tovigt hår, och jag är inte ensam om att ha lockigt! Det går inte ihop sig. Iofs har Lina Stigsson också ganska tovigt hår. Hehe. Vart håller hon hus förresten? Lina, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0