Mördaren

Jag gråter. Jag har gjort något fruktansvärt! Jag har haft ihjäl någon. Ja, jag är en mördare!
Men det var inte meningen. Även om jag vet att det antagligen kommer glädja Johanna Berggren nu, så gråter jag. För det är hemskt.

Jag var hemskt glad att jobbet var slut, och det är ju äntligen helg! Så jag låste upp ytterdörren till mit hem som vanligt och kanske, men bara kanske, så slog jag igen dörren lite extra hårt. Och då hörde jag ett konstigt ljud och jag tittade ut genom fönstret. Och vad får jag se?! En fågel ligger död på min trappa och en annan ligger lite längre bort och försöker få luft, han har avlidit nu, 10 minuter senare. Jag har dödat dom! Dom ramlade ner från typ takrännan eller nåt när jag smällde igen dörren.

Och nu till mitt största problem; Hur ska jag få bort dom? Jag tänker ju inte skyffla bort dom med en spade. Kenske att min katt äter upp dom. Om någon är duktig på att plocka bort döda fåglar får ni gärna komma hem till mig så snart som möjligt.


R.I.P.


En lyckades hålla sig kvar, men han har inte rört på sig än.
Man ser den döde där under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0