Så var det över.

Nu är jag arbetslös. Jag är nu väldigt öppen för arbetsmarknaden. Skulle kunna tänka mig att jobba med vad som helst. Nja, bajstömmare på ett bajemaje-företag går ju bort.

Det var iaf lite sorgligt idag. Många skulle kramas och prata så kom ju aldrig hem. Kommer sakna alla snälla människor som jobbar där, med andra ord alla utom en. Men han firar typ Bajram idag så slapp ju honom min sista dag. Och alla kommer sakna mig där, fast det kanske bara är något dom säger. En kille ville ju till och med ha min msn. Där ser man. Och tänk, mitt självförtroende steg lite. Alla fina och vackra ord i dag gjorde mig gott. Tack för det!

Snart kommer Wille, då tänker jag tvinga honom att säga "Jag tycker om dig, Emmy" en miljon gånger så att jag imorgon när jag vaknar har störe självförtroende än Blondinbella. Ja, det låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0