Snusk bok!

Hur lyckas jag få tag i bara snuskiga ljudböcker? Det är ju lite pinsamt på jobbet när man får ett samlag beskrivet i öronen och en arbetskamrat sitter i närheten. Och idag fick jag det verkligen beskrivit för mig, i minsta detalj. Så om jag inte hade vetat hur det gick till innan, så vet jag det nu. Det va slick och sug och olika ställningar beskrivna. Jag dog nästan, visste inte vad jag skulle göra av mig själv. Matilde heter boken om någon vill läsa eller höra ett detaljerat samlag, eller vilt sex är mer det rätta ordet.
Ska ju inte säga att jag ogillar detta, det är ju faktiskt väldigt kul och spännande! Hehe.

Nu ska jag göra en överraskning för mina kompisar ikväll. Och jag har idag även funderat ut en överraskning till Wille imorn. Han kommer bli så glad så jag får 10 slemmiga pussar på mun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0