Vart tar tiden vägen?

Det här var första dagen på väldigt länge som jag inte har gjort något särskilt. Alltså jag har bara varit hemma. Gjort massa strunt och det har varit riktigt skönt faktiskt.
Annars är jag aldrig bara hemma. Jobbar heltid, tränar, eller är med pojkvän, eller vänner. Det är svårt att hinna med allt, och oftast känns det som mina vänner är dom som offras. Men vi syns ju iaf på helgerna. Det är svårt att priotera, och just nu känns det som träningen är väldigt viktig. Kanske är det mitt självförtroende som inte är på topp just nu, men jag vill ha fin kropp! Men några lustiga dieter hälller jag ju iaf inte på med, eller jo. Har ju hittat på min egna. Inget onyttigt på veckodagarna och på helgerna nu framöver så får det bara vara skräpmat en dag och om jag vill ha godis får jag bara äta Maloco Truly och 70%ig choklad. Till jul ska jag vara snygg!

Denna vecka tränar jag dock inte, eller jo lite. Fast lugn träning. Är fortfarande sjuk. Så denna veckan kan ju dom som vill umgås med mig passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0