1:a april

Jaha, så sitter man här med gips runt hela benet.
När jag skulle gå och lägga mig igår snubblade jag i trappan och vek hela benet på något konstigt sätt och landade på det. Fick fyra sprickor på olika ställen. Min vanliga otur. Nu när det är vackert väder och snart sommar så ska jag få gå med gips och hoppa på kryckor i minst 6 veckor!

April April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!
Mohahah! Det var inte sant alltså, om någon nu inte fattade det.

Snart ska jag till Ullared med Ida och Jennie. Stackarna kommer få leva med ondemmy en hel dag. (Jag kallar min dåliga sida för ondemmy). Jag klarar ca en kvart inne på GeKås sen vill jag döda någon. Jag hatar Ullared, men ändå kan jag inte låta bli att åka dit. De har ju liksom billigt godis.
Detta är dock Idas favoritställe så hon kan ju visa nu då vad som är så himla bra med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0