Big Brother 2010?

Wille har varit hos mig ikväll men nyss åkte han hem. Jag hade bakat chokladbollar till honom som tack för att han helt enkelt är den han är. Otroligt omtänksam och underbar! Skulle kunna skriva ett inlägg på 20 sidor om hur bra han är, men det är väl inte så intressant för er kanske. 

Om en halvtimme börjar Big Brother, bästa kvällsunderhållningen man kan få. Det ryktas även om att det kanske ska göras en ny säsong... Jennie?!
Och ni har väl hört att det kanske ska göras en realityshow om Ullared, typ som med Färjan. Haha, Ida där lär ju du medverka i hälften av alla avsnitt!



Det här får bli den enda bilden jag delar med mig av från helgen. Dansken hade min kamera under hela kvällen och tagit så många bilder att jag inte ens orkar välja vilka jag ska lägga upp.


Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaha, lätt att jag ska medverka i den serien! om jag så ska behöva vara där varje dag! det var filmkameror där sist jag var där. :O på leksaksavdelningen!! :D

2009-04-28 @ 22:30:42
URL: http://idasbloggisworthless.blogg.se/
Postat av: Jennie

Emmööö!!

Vi söker och äger hela stället och vinner skiten!! :D

2009-04-28 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0