Det är inte alltid lätt att vara kvinna

Min stackars stackars mage! Jag hatar mens. Har knappt kunnat röra mig på hela morgonen pga av mensvärk. Pappa är hemma också, han förstår sig inte på mig. Önskar att män någon gång får känna på denna smärta. Ni kanske vill att det ska komma blod ur snoppen också?
Usch, blir trött på detta. Men jag vet ju att många kvinnor har det värre än mig. Jag har det ju trots allt bara var sjunde vecka, funderar på att utöka det till vart tionde. Men en sak är ju bra med mens, man vet ju att man inte är gravid.
Hoppas inte Johan Borg läser det här för då lär han väl spy, det är väl han som typ svimmar när man pratar om mens?

Ska försöka må bättre så jag orkar plugga. Måste plugga tyska!
Ska träna också om min mage tillåter det. Vill väldigt gärna utöka mina muskler lite, känns som alla försvann nu i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0