Ett stort fint paket

Spenderat min natt hos Wille. Vi har käkat nötter och kollat på film, eller Wille kollade och jag sov.

Igår hämtade jag ut ett paket. Precis som andra stora bloggare som Blondinbella och Kenza så får jag också paket med vackra klänningar.
Det var ett skämt.
I paketet fanns proteinpulver som jag ska dricka 1-2 gånger varje dag. Eftersom jag tränar väldigt mycket så får jag inte i mig all protein jag behöver så nu får jag lite hjälp.
Kanske blir stor som en man nu?! Eller inte, ska iaf bli kul att se om det sker någon förändring.

Om ni undrar så börjar dom visa Big Brother nästa tisdag igen, dom var bara tvugna att visa Star Trek i en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0