Hoppas dagen går snabbt

Igår blev det att sitta i Åbroparken. Det var mys. Sen drog vi till Harrys, men jag åkte hem tidigt för jag ville sova, och det gjorde jag. Slocknade direkt och vaknade pigg som en lärka.
Har tränat och varit hos Wille och tvättat håret. Kan inte tvätta det hemma, det blir grönt då.
Nu ska jag snart ut i solen igen. Har solat framsidan 1,5 timme nu så kanske dags för baksidan så det blir lite jämt.
Fann en nyckelpiga i mitt hår nu! Tror den har kissat i mitt hår. Jag kan inte ens förklara med ord vilket avsky jag ha mot insekter! Jag kastade den iaf stenhårt mot golvet, ska hämta min katt så han kan äta upp den. Den förtjänar ingen värdig död.

Längtar till ikväll. Det ska bli så roooooligt! Jag måste bara hitta nåt att ha på mig. Suck.

Bilder från igår.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0