Hur desperat kan man bli?

Det blev en del köpt på Lager. En jacka, ett linne och två skjortor.
Sen åkte jag till Falk där det var lite förfest innan det bar av till Harrys. Var ju inte särskilt kul där, men sen när det blev slagsmål hoppade man från stolen av nyfikenhet. Det var iaf ganska kul att titta på.
Sen åkte jag hem och sussade i Willes trygga famn. Och vi spenderade ännu en dag tillsammans innan jag åkte iväg på modevisning med Jennie.
Måste ju bara berätta om några idioter på E4an. Det var några killar i en sån minibuss som körde om oss. Sen började dom köra assakta så då körde ju jag om. Sen körde dom om oss igen, och filmade! Sen saktade dom ner igen, till extremt sakta så även om man inte ville köra om så var man typ tvungen om man inte ville köra 70 hela vägen. Ja, och så höll det på ett tag, tills killarna körde av vid en avfart och vinkade in oss där. Alltså vad tror dom? Att jag och Jennie är så desperata att vi åker efter. Nää, vi fortsatte ju så klart. Men tror ni inte att dom kommer ifatt oss lite senare? Jo och då håller dom ett telefonnummer mot rutan! Hur desperat kan man bli? Helt seriöst, har det där raggningssättet någonsin funkat? Ofta vi skulle ta deras nummer och ringa.

Bilder från modevisningen kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0