Huskurer

Vilar lite från mitt pluggande nu och har en tonfiskgratäng i ugnen. Det är typ världens godaste maträtt, dessutom är den nyttig!
Just nu har jag dessutom en hemmagjord ansiktsmask. Den består av bakpulver och olivolja. Nej, det är inget jag själv har hittat på. Hehe. Det fungerar faktiskt mot porer. Bättre än dyra krämer, dock känns det ganska obehagligt att ha på sig. Typ sticker i ansiktet och sen när man tvättar bort den börjar det bubbla i ansiktet. Men det fungerar!
Efter jag har tvättat bort den ska jag krossa gurka och ha i ansiktet, även det bra mot porer.
Tycker att min hud har blivit sämre på sista tiden, men jag som är fattig har inte råd med dyra krämer så jag får ta till gamla hederliga huskurer istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0