Ikväll blir det soffan

Idag har jag pluggat och tränat, och läst en bok jag lånat av Ida. Haha, vad den handlar om stannar mellan mig, Ida och Jennie tycker jag.
Ikväll blir det en fantastisk tv-kväll! Först Ugly Betty, sen dubbelavsnitt av Desperate Housewives och sen Big Brother, jag är lycklig! Eftersom mitt egna liv är så tråkigt är det sånt här som livar upp mitt liv. Får leva någon annans liv för en stund.

Nu ska jag försöka få bort den gröna färgen i mitt hår. Vi får väl se om jag lyckas. Kanske blir oranget.


Kommentarer
Postat av: Ida

iiiiihh!! :D du måste berätta vad du tycker om den sen! jag gillar den iaf! lovar att du kommer fastna i den så du kommer läsa ut den på nårra dagar!! ^^

2009-04-14 @ 23:24:59
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)!

ha en bra dag.

2009-04-14 @ 23:29:57
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: TorrHumor - Bloggen

Omeh TJEENA snygging! Du har väl inte glömt att kolla in TorrHumor.com idag? Sveriges torraste sajt!

2009-04-14 @ 23:32:23
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0