I'm a tamagotchi

Vi fick sluta en timme tidigare från caden idag. Nästa vecka har vi prov. Det ska nog gå bra, jag har bara lite problem med vinklarna, men läraren kunde inte heller när jag frågade om hjälp så jag är väl antagligen inte så dålig. Ska iaf ha MVG. Provet är visst inte så viktigt, mest för att se var vi ligger. Vi ska göra ett prov sen i slutet som avgör vilket betyg vi får.

Min dag har mest bestått av plugg. Jag måste erkänna att jag tycker matte är roligt! Jag längtar till och med efter att få räkna. Tyska är dock pest. Det är så sjukt tråkig. Ska snart lägga mig i sängen och plugga glosor, lär ju somna inom två minuter.
Sen har jag fått ta hand om mina tamagotchisar lite extra idag. Glömde den hemma igår och det var inte planerat att sova hos Wille, och när jag kom hem var dom helt svarta. Och det var bajs överallt! Haha, stackarna. Men dom levde iaf. Sen gifte jag bort den ena och dom fick tre svarta barn som senare blev vita.
Intressant va?

Kommentarer
Postat av: ida

precis samma sak hände för mej!! fast jag fick bara ett barn! :O och den skiter och är hungrig ta mej fan hela tiden. blir stressad av den!!

2009-04-08 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0