It's a beautiful day

Jag drabbades av en chock tidigare idag. Gick ut för att hämta posten och där fanns min deklaration. Jag drog en djup suck innan jag öppnade upp plastförpackningen, undrade hur mycket jag skulle få betala.
Mitt hjärta stannade. Såg jag rätt? Kollade på pappret flera gånger, pappa kom hem en runda och jag frågade honom om det verkligen var den siffran. Och ja, det var det.
Jag ska inte betala, jag ska få. Vill ni veta hur mycket? Okej då. 8292 kr!!!!!
Jag kunde ha köpt dom där skorna igår! Det gör mig en aning förbannad, men mest är jag ändå glad. Skatteverket måste älska mig, förra året fick jag 5500 nåt.
Var inte avundsjuka på mig nu, jag kan ju inte rå för att jag har betalat massa skatt. Hähä. 

Jag har suttit ute i solen och pluggat nu. I bikiniiöverdel och mjukisbyxor. Haha. Det är aldrig för tidigt att börja med brännan, även om det blåser kallt. Vill man vara fin får man lida pin.

Nu ska jag duscha, i eftermiddag ska jag till jkpg och kolla på en modevisning som Annie och hennes skola har. Hon har sytt en brudklänning! Ska bli jättekul att se!

Kommentarer
Postat av: Jennie

höhöö jag fick typ nästan exakt lika mkt :DDD

Kan man bli gladare eller? :D wohoo

2009-04-02 @ 12:37:46
Postat av: emmy

wohooo!! vi förtjänar det! :D

vi behöver pengarna mest av alla med :D hihi

2009-04-02 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0