Ja äLzKa dEj BebBe***

Nu har jag varit med min bebbe (haha ett ord jag antagligen aldrig skulle få för mig att använda). Skulle dock vara kul att säga det till honom nån gång.
Tänk er på gymmet. Många stora starka karlar, Wille och hans kompisar står och typ tävlar om vem som tar mest i bänk. Och sen kommer jag skuttandes och ropar glatt till Wille: Heeeeej bebbeeeeee!
Hahah. Wille skulle antagligen tappa stången och dö och sen blivit mobbad av sina vänner resten av sitt liv. Men kul hade det varit!
Oroa dig inte Wille, jag ska inte.

Imorgon är det måndag, den här veckan har jag iaf nåt att se fram emot. Random Sound på lördag. Kommer kanske kännas lättare att plugga då.
Nu ska jag sätta på en film och dö (somna) till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0