Jag blir galen!

Vad är det för fel på vägverket?
För det första så är det tydligen vägarbete på 27:an. Sen förra veckan måste man köra i 70 men har något vägarbete synts till. Nej! De har satt upp korner på kanten av ena vägbanan. Måste man då köra i 70 på den andra? Idag såg jag en grävmaskin i skogen. Är det det som kallas vägarbete? Måste man köra i 70 för att det är en grävmaskin i skogen flera meter bort? Så sjukt löjligt. Alla har ändå slutat köra i 70 där nu, och det är ju inte så konstigt.
Vad mer då? Jo när jag ska svänga in på Fänestadvägen står där två skyltar: Begränsad framkomst, välj en annan väg!
Men hallå?! Jag bor på den vägen!!!!!

(Ursäkta min PMS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0