Jag vill ha en kattunge

Jag är klar med matteboken! Nu ska jag bara plugga extra på det jag inte kan och göra en del i den andra matteboken, i den jag har gjort nu är det hur slarvigt som helst i facit. Blandat ihop massa uppgifter med varandra och sånt.

Min bror ska få kattungar. Haha nu lät det ju nästan som att det är han som ska föda dom! Tro det eller ej, det är inte han. Det är hans katt. Hon har gått och letat efter ställen nu där hon ska föda kattungarna. Hon grävt en grop i Alfons' (min brorson) garderob. Haha. Jag skrattar ihjäl mig om hon föder dom där. Fatta vad äckligt!
Iaf, jag hoppas jag får en av kattungarna! Har tjatat på mamma och pappa nu varje dag att jag ska få en. Men eftersom jag ska flytta till hösten tycker dom inte det är någpn idé. Men jag kan ju ta med mig den!
Ska fortsätta tjata tills dom ger med sig. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Ida

min katt har fött ungar i min säng en gång.... mellan mina ben när jag låg och sov!! det kallar jag äckligt!!

2009-04-28 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0