Killista

Ni minns väl när man var liten och hade en killista? Jag skrev en ny ungefär en gång i veckan. Och det kunde även hända att man jämförde sin lista med sina kompisar. Jag och Jessica gjorde iaf alltid det, det var ju även hon som fick mig att börja skriva sånna här listor. Och något som var roligt var ju att snoka i sin storasysters "hemliga låda". Där hittade jag alltid teckningar med namn på och stora hjärtan runt. Sen hade man ett ämne att mobba sin syrra för. Själv gömde jag ju mina kärleksförklaringar på ett väldigt svårt gömställe.
Sen minns jag att man även fick paxa killar. Haha. Då det gick ungefär 8 killar i vår klass och 20 tjejer blev det ju ganska orättvist. Och faktum var ju att det bara var två killar alla ville ha, och när man ser dom idag blir man ju föga imponerad. Söta barn blir inte alltid söta vuxna.
Och tänk när man fick sitt första kärleksbrev. Jag blev så arg så jag höll på att dö. Det var ju från fel kille! Dessutom hann Julia läsa det före mig så jag slängde det direkt i papperskorgen. Sen kunde jag aldrig leka med honom längre.

Aja, mening med det här inlägget var ju att jag skulle presentera min killlista. Det spårade bara ut lite nu.
Men som ni vet har jag ju McLovin överst på listan.
Och som nummer två har jag Thomas Lennon. Slår vad om att alla typ googlar honom nu. Det var han som var med på filmen igår. Så sjukt rolig. Humor går ju så lätt före snygghet. Det är ju bara ren tur att Wille är snygg också liksom. 

1.

2.

Jag behöver fylla på min lista lite. Jag återkommer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0