Pakito

Igår åkte jag och Jennie till Gisleparken, synd att du inte ville följa med Ida. Det var sjukt kul! Pakito var ju där och jösses vilken energi. Fast man blev ganska trött på "Are you ready?" vilket han sa typ en miljon gånger.
Det var gött att få dansa till bra musik också. Men när man är nykter inser man ju hur dumma i huvudet vissa är. Och man undrar ju vad vissa tänker när de väljer kläder. Någon såg ut att pyjamasbyxor på sig och en annan verkade ha slängt på sig det minsta av allt hon kunde hitta i garderoben, alltså en trång kort väst och en kort kjol, inget under västen för att tillägga.
Aja, alla gör ju hur dom vill.
Stackars Jennie blev utsatt för ett sjukt skämt av en tjock gammal man. Hade det varit jag hade jag nog gett honom en örfil.

Mannen: Får jag ställa en dum fråga?
Jennie: Ja det får du väl.
Mannen: Var sitter din mus?
Jennie: Öhh? I ögat!
Mannen: Men var sitter din fitta då?

Detta ansåg mannen vara ett skämt, han var ju fullständigt dum i huvudet. Inte bara det att han säger något sånt här, utan att han även försöker ragga på någon som är 20 år yngre, som att han hade någon chans. Äckel..

Kommentarer
Postat av: jennie

hahah jaa vilket svin han va!

och typ SÄMSTA skämtet ever!

2009-04-19 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0