Solen och Big Brother är borta

Jag som gick upp extra tidigt idag så jag hann träna innan jag planerat att sola, men vart är solen?
Jag fick iaf glädjen av att se världens sötaste gubbe träna med ett par ladugårdshandskar!

Ikväll kommer inte Big Brother gå heller. Jag blir förbannad! Dom kan ju inte helt plötsligt sluta visa avsnitten. Och lika förbannad är Jennie då jag fick ett sms av henne igårkväll. Jag var inte ensam om att somna vansinnig.
Går det inte i morgon skickar jag ett ilsket mail.

Kommentarer
Postat av: Jennie

asså irriterad till max.

Jag tror att dom slutade visa Big brother nu när " den rätte för rosing" är slut.de visade Big brother för att alla skulle minas då när hon va med där.För de började ju visa Big brither när de började visa den Rätte för Rosing. Kan ju iallfall vara så ^^

Men blir man förbnnad eller?

2009-04-07 @ 12:43:36
Postat av: Annie

haha, emmy! roligt att hora att du mar bra och ar positiv :D puss pa dig!

2009-04-08 @ 05:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0