Ullared

Det blev en del köpt i Ullared. Köpte bland annat en tamagotchi! Haha. Det var inte riktigt så roligt som jag minns det, men nu får jag ju se till att hand om mina nya barn, det blev nämnligen tre djur och inte ett.
Sen blev det mest skitgrejer men en fin body och en snygg kavaj som jag är väldigt nöjd med.
Hittade ett par väldigt vackra skor, men det sved alldeles för mycket i plånboken så med ett brustet hjärta lämnade jag affären utan skor i famnen.
Vi åt den första glassen i solskenet också! Det var mysigt. Satt på en bänk vid en sjö och åt glass, nu är det vår!

Snart ska jag på CAD, orkar verkligen inte. Missade ju förra gånngen med så lär ju inte hänga med ett dugg. Men jag måste ju! Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0