Uppdatering

Igår var jag med Wille, vi pluggade, solade och tränade. Och jag tvingade Wille att köra mig till Kvantum för att köpa B&J-glass. Han är så snäll så, när man har tjatat lite.
Sen så kan ju säga det att det inte bara är Annie som snor alla mina strumpor, jag har numera ca 3 par. Wille visade stolt upp sin fot i torsdagskväll och vad stod det där under tros? Jo 34-36! Wille har betydligt större fötter än så där. Det var mina strumpor! Herregud, jag får nog börja köpa skitfula strumpor så ingen snor dom.

Och sen på kvällen åkte jag, Ida och Jennie på bio i Växjö. Vi såg 17 again. Den var betydligt bättre än vad jag tänkt mig. Men det var kanske mest tack vare den sjukt roliga mannen med alvöron. Haha, så sjukt rolig var han! Men det var verkligen en film värd att se. Man skrattade typ hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0