Alone or lonely

Nu sitter jag här helt ensam i min lilla lägenhet och äter banan. Känslorna varierar från att känna sig ensam och känna sig skönt ensam. Om ni fattar vad jag menar.
Det värsta med att bo här är att jag inte har tv400. Hur ska jag överleva hösten? Jag får helt enkelt skaffa mig en vän med den kanalen.
Nu ska jag spela the Sims. Änltigen har jag tid för att spela det. Och det är i princip omöjligt att sluta. Har typ spelat det i 4 timmar nu och jag får inte nog!


Bilderna kommer imorn, jag lovar nästan!

Kommentarer
Postat av: Löpp

vet ytterligare en som ska läsa ihop med dej:) Evelina Lorenzon, hillerstorp(tror jag) ringer det en klocka? Vi ses kanske på fredag om du är kvar:)

2009-08-18 @ 10:55:25
Postat av: emmy

ingen aning om vem det är tyvärr :(

tror inte jag är kvar då. det är ju vmo-dagarna. vad ska du göra här? eller ska du flytta in då? :)

2009-08-18 @ 11:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0