Barndomsminnen på lilla K

Snart ska jag till Lilla Krogen och äta med två barndomsvänner. Emmy och Malin.
Emmy och jag fann varandra på stora & små, tror jag. Något sånt var det iaf. Vi hade ju liksom samma namn så det var ju självklart att vi skulle bli bästisar. Då var vi kanske runt 5 bast och höll ihop enda till högstadiet.
Malin kom och gjorde oss sällskap under mellanstadiet då hon började på vår skola. Vi slängde oss på henne så ingen annan fick ta henne. Hehe. Sen var även vi vänner till högstadiet.
Vi var ett gäng på fem tjejer och vi hade hur roligt som helst! Jag älskade verkligen den tiden vi hade tillsammans. Vi var alla egentligen hur olika som helst men endå passade vi så bra ihop.
Synd att inte Johanna och Carolina kan vara med ikväll. Ni får väl vara med oss i tankarna eller nåt. Höhö.
Nu ska det iaf snackas massa minnen och det lär väl bli en del skratt.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0