Det blir inte mkt uppdatering den här veckan!

Jag älskar älskar älskar älskar älskar att bo här!
Gårdagen var typ en av dom roligaste dagarna i mitt liv. Festade som jag vore på Kos igen.
Nu under nollningen har vi blivit indelade i olika grupper och med dom grupperna lekar man typ lekar och tävlar mot dom andra grupperna. Och sen festar man då tillsammans varje kväll. Vår grupp har hur roligt som helst tillsammans! Jag har träffat underbara människor som är helt störtsköna!
Idag tog vi det dock ganska lugnt, vi orkade inte åka in till stan där vi skulle gå ut egentligen men imorn då blir det nya tag!

Här iaf lite bilder från gårdagen.



Emelie, jag och Lina

Min grupp samlag 47!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0