Finns det fler Emmy Lundbergare?

Jag har nageltrång, har precis insett att dom gånger jag förr trott mig ha det, har det inte varit så. För nu vet jag hur det känns!
Jag kan knappt gå. Min stortå har samma storlek som resten av foten, typ. Mamma tryckte nyss på den och då pluppade det ut massa var. Trevligt va? Vi har tryckt massa på den och om det inte går över snart så måste jag besöka doktorn. Det suger!!!

Loggade in på facebook. Hade 3 vännerförfrågningar. Wohoo!
Men blev snart besviken.
Nikola Javneski
Daniel Fernandez C.
Firat Cöloglu

Öhh? Hur hittar ni mig?! Jag har iaf ingen aning om vilka ni är. Så sorry, men ignore. Verkade ju inte som att nån av dom ens bodde i Sverige. Och det här har börjat inträffa ofta, till och med utländska flickor addar mig. Börjar misstänka att det kanske finns nån porrskådis med samma namn. Eller? Nåt måste det ju vara iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0