Frukost hur jag vill


Jag gillar att äta frukost i min lägenhet.

Kul att se va? Nää, men kul att äta. För mig är det häftigt att för en gångs skull få äta det man vill till frukost. Det jag vill ha finns liksom här hemma, eftersom jag själv har köpt det.
Hemma, nu syftar jag på Fänestad, finns det ibland bara en macka kvar eller ingen mjölk när man är sugen på det. Och absolut ingen juice! Så fort mamma köper hem juice är den uppdricken på 10 sek.
Nu kan jag också dricka mina favoritsmaker på tet. Inget mer Afrikansk te.
Dessutom kan jag sitta naken och äta frukost! Fast det är för kallt, men jag kan göra det om jag vill. Vilken underbar frihet!
Jaja, ni fattar väl vart jag vill komma.

Fin hammare där i bakgrunden med. Fick den av min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0