Funderingar kring CG

Varför har jag alltid rast när städarna har rast? Eller är det så att dom ofta har rast?
Och varför sitter kinesstäderskorna i städskrubben och fikar?
Varför storhandlar folk fem i nio och kommer till kassan långt efter vi stängt, även då det ropas vänligt ut i högtalarn att alla ska gå till kassan.
Varför placerar folk massa varor på en hög då det är helt logiskt att det i toppen kommer välta, och att det dessutom blir tre miljoner gånger jobbigare för kassörskan.

Nu har till och med kunderna börjat reagera på att jag alltid jobbar kvällstid. Två stycken frågade mig idag om jag alltid jobbar kväll, då de alltid ser mig.

Nu vill jag till Gästis, alla är ju där! Buhu, jag får väl underhålla mig själv på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0