God morgon!

Jag har påsar under ögonen. Tror helt seriöst aldrig jag har haft det förr. Hur får man bort det snabbt? Testade med gurka.
Det är inte bra med lite sömn. Har kanske sovit runt en timma inatt och då gick jag och la mig vid halv elva. Mitt kylskåp har dånat som jag vet inte vad. Det gjorde mig hungrig, men var för lat för att äta något. Så jag låg och tänkte på hur hungrig jag var tills kylskåpet slutade dåna, då somnade jag. Sen vaknade jag av att det började dåna igen och samma onda cirkel fortsatte genom hela natten.

Duschade nyss och vad upptäckte jag?
Igår drog jag till med att drastiskt spraya på mig brun utan sol. Har gett upp alla försök med att bli solbränd så det kändes som mitt enda val.
Jämt resultat stod det på flaskan. Har aldrig använt spray förut.
Står i duschen, kollar på mina bröst. WTF? Det är ett brett brunt sträck mellan dom. Det ser ut som jag just utfört en hjärtoperation.
Suck.

Nu ska jag snart åka hem. Eller vad är hem nu egentligen? Ska till Värnamo iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0