Gode Gud, kan du göra så det blir sol imorn med?

Det är sol idag och jag hinner inte sola! Eller hann typ en timme. Nu ska skjutsa in Julia till stan sen ska jag jobba. Till nio, som vanligt. Kollade upp hur många gånger jag jobbat till nio av de gånger jag jobbat. Det visade sig vara mer än hälften. Jaja, jag har inget emot det när det är på vardagar om man är ledig dagen efter, annars är det tråkigt.
Jag har bara tre arbetsdagar kvar. Det är skönt! Behöver inte jobba på Delex heller, Julia fick mina tider.

Har skickat ut inbjudan till min inflyttningsfest nu. Kan hända att jag glömt någon, så om du känner att du borde få komma så kontakta mig.


Kommentarer
Postat av: jennie

haha va värsta kusligt innan jag och mor satt och pratade om din inflyttningsfest och precis då fick jag sms om inflyttningsfesten haha! men iallafall behöver jag ens svara om jag kommer? jag menar du kan alltid räkan med mig :)

2009-08-06 @ 14:02:37
Postat av: Anonym

haha skumt du! :D

haha nää, jag tänkte inte ens skicka till dig först. men sen tänkte jag att du säkert ville ha en sådan fin inbjudan ;)

du är ju hedersgäst, det är obligatoriskt för dig att komma! :D

2009-08-06 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0