Hej!

Det här är ett litet meddelande till mitt gamla gäng från mellanstadiet/högstadiet.

Vi borde träffas snart! Snart är det ju höst och då kommer vi inte hinna så vi måste göra det snart. Det kan vara en vardagskväll eller nåt. Vad sägs om nån dag nästa vecka?
Skulle vara så roligt! Vi har ju massa att prata om!

Försökte hitta en bild på gänget, men det hade jag inte. Har nog bara kort som inte är tagna med någon digitalkamera. Men här är en bild på mig när jag slutade nian. Haha, tandställning och allt.


Kommentarer
Postat av: Emmy N

Det måste vi ta och göra! Det finns så mycket att tänka på redan nu men till hösten blir det ännu mer.

I mitten av nästa vecka, kanske onsdag eller torsdag skulle passa mig bra!

Skulle så gärna vilja träffa er alla <3 kram

2009-08-03 @ 15:32:41
Postat av: emmy

Det passar mig också jättebra! På onsdagen är jag ledig hela dagen och på torsdagen kan jag på kvällen :)

2009-08-03 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0