Helgen

I lördags var det klassfest. Det var jättekul! Synd att alla inte kunde komma. Man kan väl kanske inte heller kalla det för en klassåterträff för de som var på festen träffar man trots allt ganska ofta.
Men tycker att vi nu borde se till att ha en klassfest varje sommar. Det vore väldigt trevligt!
Jag försöker lägga in bilder men min kamera har blivit helt dum i huvudet. När jag ska importera bilderna står det att det inte kan hittas några bilder.
Ska försöka fixa det där.

Igår var jag och Wille på Ikea. Nu har vi alla möbler klara, förutom dom vi ska ta med oss hemifrån. Direkt efter Ikea åkte vi till Växjö för att lämna möblerna. Jag älskar min lägenhet! Den är så fin och mysig. Kommer nog trivas där. Vill sitta i min nya soffa och dricka te och kolla på lampan i mitt fönster. Haha.

Nu ska jag packa. Borde nog ha en sån där bloppis, kommer vara tvungen att skänka hälften av alla mina kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0