Packa upp-problem

Nu har jag packat upp alla mina saker! Jo, jag kom hit i lördags. Är inte särskilt snabb av mig.
Har bara ett problem, vart ska jag göra av alla påsar och kartonger, sånt är ju bra att ha. Min mamma hade börjat gråta om jag slängde något sådant. Får väl försöka slänga in allt under sängen.
Jag har inte packat upp alla kläder än. Det tar lång tid och jag ångrar mig hela tiden över var jag har lagt dom. Till exempel ligger tröjorna just nu högst upp i garderoben. Jag når inte ens dit! Dom kan inte ligga där. Jag får kanske ta och köpa mig en pall. Då vore problemet löst.
Nu ska jag dammsuga. Ska faktiskt bli kul. Har inte gjort det nån gång än.
Funderar på att åka hem idag, det beror på. Om vi ska åka till liseberg eller inte. Annars stannar jag nog till Fredag. Vi får se hur jag känner. Jag önskar mig iaf lite sällskap. Det börjar bli ensamt här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0