Rensning

Jag är så otroligt duktig!
Håller på att rensa bland mina underkläder nu. Jag ska slänga 5 bikini! Det svider i mitt hjärta, men jag måste inse fakta. Jag har inte använt nån av dem på flera år. Och jag sparar trots allt fyra stycken. Så jag hade alltså nio stycken, är det normalt?
Sen ska jag slänga nästan alla fula "mammatrosor", och det är inte Wille som tvingar mig till det, det är mamma!

Har även rensat bland mina skor. Jag var stenhård mot mig själv. Men tror inte att jag slängde några. Jag la dom i en annan låda som jag ska lägga på vinden. Hehe. Men hallå, man kanske blir sugen på att använda nån av dom igen!


Hur lyckades jag få ner alla mina 27 par till enbart dessa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0