Rockstar

Nu startar snart Idol igen. Det blir kul.
Men är det någon som minns Rockstar Supernova som gick på sexan för några år sen? Världens bästa tv-program! Det var lite som idol men tusen gånger bättre.
Kolla bara på de här klippen och jämför med dom som är med i Idol. Skulle vilja se en idoldeltagare göra en låt så här bra.




Om det kommer någon och sjunger  och uppträder som Ryan Star i årets idol tänker jag rösta en miljon gånger.


Den här kvinnan är också helt sjukt grym!

Kan dom inte göra en ny version av det här programmet. Det var ju så bra!
Tror jag har visat dom här klippen tidigare i nån gammal blogg, men det skadar ju inte att kolla på dom igen.
Jag kan iaf kolla på dom tusen gånger om.


Kommentarer
Postat av: Löpp

ja,ja o mia kommer upp en sväng och lämnar av lite grejer. vi ska även in till stan så om du vill åka med hem så går det nog o fixa:)

2009-08-19 @ 09:56:07
Postat av: Anonym

ja men det vill jag nog då :) ring mig på fredag när ni är här så kommer jag och hjälper till :)

2009-08-19 @ 18:08:23
Postat av: emmy

ändrade planer. jag åker hem idag istället.

lycka till med flytten :)

2009-08-20 @ 08:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0