Kick Off

Tänkte att ni kanske ville veta vad som hände under min kick off-vecka, om ni inte vill veta så kan ni ju skita i att läsa det här inlägget.

Tisdag: Från 9-16 hade vi introduktionsmöte. Efter det gick vi ut på en äng där vi blev uppdelade i olika lag, jag hamnade i disco4an. Så lekte vi massa lekar och lärde känna varandra lite. Sen satt vi på en gräsplätt och förfestade lite innan vi begav oss till en av studentpubarna, Stallarna.

Onsdag: (den bästa dagen!) Vi hade ett introduktionsmöte och sen var det lekar på ängen igen. Mitt lag vann alla tävlingar utom en, girl power säger jag bara! (okej, Linus och Axel hjälpte väl också till lite). Sen var det allsång. Alla lag hade övat in varsin låt att sjunga, vi sjöng Kung i baren. Sen drog vi hem till en av våra ledare och förfestade. Vi hade askul och sjöng och dansade tills vi typ dog. Sen drog vi till en annan studentpub, Stenarna.

Torsdag: Började med morgongympa klockan 8! Det gör jag aldrig om! Senare på dagen var det såpabandyturnering och vinbrännboll. Sen var det utgång på en studentpub i stan, men dit var det inte många som orkade så jag och Emelie satt hemma hos henne och åt godis och spelade tv-spel.

Fredag: Det var skattjakt och sedan förfest hos en annan ledare, vi slogs ihop med lag 7, vi döpte om oss till samlag 47. Sen gick vi ut på Sivans.

Lördag: Det var båtrace, alla lag hade fått bygga sina egna båtar där en nolla skulle sitta. Jag missade dock detta, då min säng kändes mer lockande än regnet utanför. Sen var det iaf samling på ängen och man skulle sjunga sånger som man i laget skrivit, det var tvunget att innehålla vissa ord. Vi vann den tävlingen!
Sen förfestade vi hos ännu en ledare, konstigt hur mkt folk det får plats i en lite etta egentligen! Sen var det utgång på Sivans igen. Sista natten, och ingen har ännu återhämtat sig.

Skulle väldigt gärna vilja dela med mig av mina bilder, men min helveteskamera har gått sönder! Den får liksom ingen kontakt med datorn hur jag än gör. Enligt datorn finns det inga bilder på kameran eller så är den inte ansluten, enligt kameran är den ansluten till datorn, men den blir svart hela tiden. Och nej, batteriet är inte slut.
Men här är några bilder jag snodde från Elin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0