Välkommen till min enkla boning

Idag var sista dagen på jobbet. Fattar ni hur skönt det känns! Nu ska jag ha semester i en vecka och sen börjar skolan.
Igår var jag i min lägenhet och lämnade nästan alla mina saker. Hängde upp mina gardiner och insåg att mamma mätt fel, dom är för långa! Jaja, bättre det än för korta.
Sen började mamma packa upp mina saker och bestämde vad det skulle stå. Det gjorde hon sist med. Så fruktansvärt störande! Jag vill bestämma själv så hon fick lite skäll. Hon ställde till exempel en skål och en sko i fönstret. (???)

Tog lite kort så ni får se hur det ser ut. Men ursäkta röran!








När allt är klart kommer det bli väldigt mysigt! Hoppas jag.

Idag är det ju även Ida Romans födelsedag! Ett fettstort grattis till henne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiee, spännande! nu börjar det kännas i magtrakten att man flyttar snart! :D du har inrett den väldigt bra, det gäller ju att ta tillvara på varenda lilla kvadratmeter;)

2009-08-13 @ 17:59:50
Postat av: guess who

sanna skrev hehe

2009-08-13 @ 18:01:06
Postat av: emmy

tackar! jaa haha. inte det lättaste att få den lägenheten att se rymlig ut ;)

när flyttar du? kan du inte komma ner nästa vecka för jag ska åka ner till min imorn och stanna till kanske ons eller tors. skulle ju vilja se din lägenhet snart!

2009-08-14 @ 10:33:38
Postat av: sanna

jag åker ner på måndag med flyttbilen med hela familjen. ska montera ihop alla miljoner grejer vi köpt på ikea- så kommer nog få fullt upp den dagen. Annars flyttar jag ju måndagen därpå. Du kan komma över på lite kvällsmat framför tvn-haha! (vill inte vara ensam första kvällen, fy!)

2009-08-15 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0