091231

Sista dagen på 2009 nu då.
Känner ingen sorg. Tror nästa år kommer bli hur bra som helst!

Detta året har iaf varit väldigt bra. Speciellt sen i somras.
Vill ni veta vad jag har haft för mig så är det ju bara att kika i arkivet.
Höjdpunkterna har iaf varit Kos, Växjö och kattunge.
Kos var ju lätt den roligaste resa jag någonsin varit på! Kan ju bero på sällskapet och det perfekta vädret.
En oslagbar vecka som jag alltid kommer att minnas.

Det bästa jag har gjort i hela mitt liv var att flytta till Växjö och komma bort från Värnamo.
Här har jag fått många nya vänner och träffat mycket skönt folk.
Jag och min pojkvän har bott grannar och kommit varandra ännu närmre. Nu ska vi flytta ihop, och allt känns underbart!


Jag har alltid önskat mig en kattunge. Jag hittade den perfekta lilla katten på blocket och föll för henne direkt. Jag visste att hon tillhörde mig och jag var bara tvungen att ha henne. Nu har jag världens roligaste och sötaste katt man kan hitta. Hon är verkligen som mitt lilla barn och hon har skänkt så mycket glädje i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0