1:a december

Jag gick en runda på stan idag för att hitta en adventsljusstake.
Men det fanns ingen under 200 kronor!
Jag letade även efter julklappar, men hittade inget.
Var faktiskt nära på att köpa min första julklapp. En toaborste till min storebror. Haha.
Kanske ska köpa det, kan tänka mig att han sliter ut dom fort ;) Höhö.

Kollade julklappar till mina brorsöner. Kom på att jag säkert kunde köpa samma sak till Wille. Tror han skulle bli glad över en actionfigur.
Hans födelsedagspresenter ligger på mitt barbord just nu och väntar på honom.


Fina askar va? Står love me, kiss me, hug me på dom. Köpta på Lagerhaus.

Bli inte lurade av lådornas storlek. Ni har ingen aning om vad som kan finnas i dom.
Inte Wille heller. Stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0